TIEDOTE: Ongelma uusissa jäsenyyksissä

Lukuvuoden 2021-2022 jäsenyydet ovat väliaikaisesti pois myynnistä tiedonsiirtoon liittyvän ongelman vuoksi. Heinäkuussa ostetut jäsenyydet eivät tästä johtuen ole siirtyneet jäsenrekisteriimme, minkä vuoksi esimerkiksi digitaalisen opiskelijakortin aktivointi uutena jäsenenä ei ole ollut mahdollista. Tiedonsiirto-ongelman ei pitäisi vaikuttaa jo aktivoituihin digitaalisiin opiskelijakortteihin, ja lukuvuoden 2020-2021 jäsenyys (koko lukuvuosi / kevätkauden jäsenyys) on voimassa syyskuun loppuun asti.

Selvitämme tilannetta ja tiedotamme kun ongelma on saatu ratkaistua. Päivitämme ajankohtaiset tiedot tähän artikkeliin ja olemme tarvittaessa yhteydessä henkilökohtaisesti.

Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia ja haittaa!

Päivitys 4.8.: Tiedonsiirto-ongelmat on nyt saatu ratkaistua, ja JAMKOn uudet jäsenyydet ovat jälleen myynnissä Kide.appissa. Jos olet ostanut jäsenyyden ennen 3.8., tulemme palauttamaan rahat jäsenyyden ostaneille ja kehotamme tekemään jäseneksi liittymisen tai jäsenyyden jatkon uudelleen. Liittymisen voit tehdä tästä linkistä

Lue lisää rahanpalautuksesta tiedotteestamme: Jäsenyydet jälleen myynnissä, syksyn jäsenpalvelu auki 11.8. – JAMKO

Lisätietoja:

jasenpalvelu@jamko.fi
+358 50 3361 385

Selaa kaikkia ajankohtaisia

Ajankohtaista