Jäsenyydet jälleen myynnissä, syksyn jäsenpalvelu auki 11.8.

Heinäkuun jäsenyyksiin vaikuttaneet tiedonsiirto-ongelmat on nyt saatu ratkaistua, ja JAMKOn uudet jäsenyydet ovat jälleen myynnissä Kide.appissa.

Heinäkuussa ostetut jäsenyydet eivät ongelmasta johtuen siirtyneet jäsenrekisteriimme ja jäsenyyslomake ei sisältänyt kaikkia tarvittavia henkilötietokenttiä (esim. henkilötunnuskenttää, joka vaaditaan digitaalisen opiskelijakortin aktivointia varten.) Jos siis olet ostanut uuden jäsenyyden ennen 3.8., olemme palauttaneet sinulle jäsenyyden summan ja kehotamme tekemään jäseneksi liittymisen tai jäsenyyden jatkon uudelleen. Liittymisen jäseneksi voit tehdä Kide.appissa tästä linkistä

Jos tilasit heinäkuun aikana fyysisen opiskelijakortin jäsenyyden lisäksi, uutta fyysistä korttia ei tarvitse tilata. Tiedonsiirtokatkos ei vaikuttanut korttitilauksiin, joten kaikki heinäkuun aikana jäseneksi liittymisen ohella tehdyt korttitilaukset ovat edenneet normaalisti painoon. Tästä johtuen palautamme vain jäsenyyden summan.

Tulemme olemaan asian tiimoilta yhteydessä jäseneksi heinäkuussa liittyneisiin opiskelijoihin. Pahoittelemme ongelmasta koitunutta haittaa ja vaivaa. 

Toimiston syksyn aikataulut

Tavoitteenamme on avata toimiston jäsenpalvelu keskiviikkona 11.8. klo 9:00. Tämän hetkisen tiedon perusteella toimisto on avoinna seuraavasti:

11.-20.8. ke-to 9-15, pe 10-14
23.8.-8.10. ma-to 9-15, pe 10-14
Lounastauko 11:15-12
Kahvitauko 13:30-13:45 (paitsi perjantaisin)

Seuraamme kuitenkin vallitsevan koronatilanteen kehittymistä ja kaupungin sekä JAMKin linjauksia mahdollisista rajoituksista, ja teemme näiden pohjalta tarvittaessa muutoksia toimistomme aukioloihin sekä vierailukäytäntöihin.  

Lisätietoja:

jasenpalvelu@jamko.fi
+358 50 3361 385

Selaa kaikkia ajankohtaisia

Ajankohtaista