Jäsenpalvelu avoinna ajanvarauksella
Opiskelijakunta JAMKOn jäsenpalvelu palvelee opiskelijoita ajanvarauksella tämän hetkisestä koronatilanteesta johtuen toistaiseksi. Jäsenpalveluun voi varata aikoja torstaisin klo 9.00 – 15.00 ja perjantaisin 10.00 – 14.00. JAMKO Café on avoinna normaalisti, mutta asiakaspaikkoja on turvavälien varmistamiseksi rajoitettu. Kuntosali on avoinna normaalisti.
Ajanvarauksella voit vierailla toimistollamme seuraavissa asioissa:
- Opiskelijakortin nouto
- Jäsentarran nouto
- Kansitustilauksen nouto
Ajanvaraus jäsenpalveluun tehdään Setmore-palvelussa alla olevasta linkistä.
Muissa asioissa olethan yhteydessä jäsenpalveluumme ennen ajanvarauksen tekemistä. Toimistolla tulee asioida vain täysin terveenä. Mikäli joudut perumaan ajanvarauksesi, ilmoitathan jäsenpalveluun sähköpostitse: jasenpalvelu@jamko.fi.
Ajanvarauksen lisäksi JAMKO Chat palvelee opiskelijoita verkkosivuillamme maanantaista torstaihin klo 9.00 – 15.00 ja perjantaisin 10.00 – 14.00. Jäsenpalveluasiantuntijamme vastaa chatin kautta jäsenyyteen ja JAMKOn palveluihin liittyviin kysymksiin. Chatin kautta ei voi tehdä varausta asioidaksesi toimistolla.
Vallitsevan koronatilanteen vuoksi myös opiskelijakortin postittaminen jäsenelle on poikkeuksellisesti mahdollista. Huomioi, että opiskelijakortin tai tarrojen postituksia ei tehdä koskaan automaattisesti.
Toimi seuraavasti
Uusi opiskelijakortti
- Lähetä postittamisesta pyyntö osoitteeseen jasenpalvelu@jamko.fi
- Liitä viestiin postitusosoite sekä opiskelijanumero.
Uusi tarra
- Jatka ja maksa jäsenyys JAMKOn nettisivuilla
- Postita opiskelijakortti vastauskirjekuoren kera toimistollemme osoitteeseen Opiskelijakunta JAMKO/Jäsenpalvelu, Rajakatu 35, 40200 Jyväskylä. Vastauskuoressa tulee olla valmiiksi nimi, osoite ja postimerkki.
- Emme postita irtotarroja
Lisätietoja
Arttu Niemelä
Jäsenpalveluiden ja järjestelmien asiantuntija
Puhelin +358 50 3361 385
Sähköposti: jasenpalvelu(a)jamko.fi