Tältä sivulta löydät vastaukset useimpiin JAMKOn jäsenyyteen ja opiskelijakorttiin liittyviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi tältä sivulta, ota yhteyttä jäsenpalveluumme: jasenpalvelu(a)jamko.fi
Tällä sivulla
Kuka voi saada opiskelijakortin?
Milloin voin liittyä jäseneksi tai jatkaa jäsenyyttä?
Olen uusi opiskelija, kuinka liityn jäseneksi?
Opintoni jatkuvat, kuinka jatkan jäsenyyttäni?
En pääse noutamaan opiskelijakorttiani/lukuvuositarraa toimistolta. Kuinka saan sen?
Kuinka tilaan fyysisen kortin?
Kuinka otan digitaalisen opiskelijakortin käyttööni?
Kauan jäsenyys on voimassa? Milloin voin jatkaa jäsenyyttä seuraavalle kaudelle?
Valmistun vuodenvaihteessa, voinko saada jäsenyyden koko lukuvuodeksi?
Millaisen kuvan tarvitsen opiskelijakorttiin?
Voinko saada väliaikaisen opiskelijakortin ennen varsinaisen kortin valmistumista?
Mitkä ovat tunnukseni JAMKOn verkkokauppaan Kide.Appissa?
Voinko maksaa jäsenyyden tai kortin JAMKOn jäsenpalvelussa käteisellä tai kortilla?
Opiskelijakorttini on kadonnut. Kuinka voin saada uuden kortin?
Olen ollut ulkomailla/armeijassa/pitänyt välivuosia. Pitääkö minun hankkia uusi opiskelijakortti?
Olen vaihtanut opiskelualaa Jamkissa. Täytyykö minun tilata uusi opiskelijakortti?
Miten lisään henkilötunnukseni jäsenyyslomakkeelle digitaalisen opiskelijakortin aktivointia varten?
Miten päivitän yhteystietojani tai nimeäni jäsenrekisterissä?
Minulla on toisen opiskelijakunnan jäsenkortti. Voinko saada JAMKOlta tarran siihen?
Miksi en ole saanut opiskelijakortista tilausvahvistusta?