Pivon opiskelijakortin toiminnassa häiriöitä

Viime viikosta (viikko 9) alkaen Pivon digitaalisessa opiskelijakortissa on havaittu toimintahäiriöitä. Sovellus antaa virheilmoituksen, että tietoja ei löydy, eikä korttia saa aktivoitua, vaikka opiskelijakunnan jäsenmaksu on maksettu, opinto-oikeus voimassa ja ilmoittautuminen läsnäolevaksi hoidettu kuten pitääkin. 

Ongelmasta on ilmoitettu eteenpäin. Viimeisimmän tiedon mukaan ongelmaan on tulossa korjaus tiistaina 12.3. 

Voit ottaa käyttöösi Kide.appin tai Slicen digitaalisen opiskelijakortin, jotta sinulla on käytössäsi ainakin joku digitaalinen opiskelijakortti. Digitaalisia kortteja voi käyttää rinnakkain, joten on ihan hyväkin olla jokin varavaihtoehto olemassa, jos jossakin sovelluksessa on tilapäistä häiriötä. 

Slicen opiskelijakortin saat aktivoitua näin: 

  1. Mene osoitteeseen slice.fi/upload.
  2. Valitse JAMKO.
  3. Täytä lomake, jotta saat aktivointikoodin (antamiesi tietojen tulee vastata JAMKOlle annettuja tietoja).
  4. Lataa Slice-sovellus sovelluskaupasta.
  5. Avaa sovellus ja kirjaudu sisään.
  6. Syötä sähköpostitse saamasi käyttäjätunnus ja salasana (aktivointikoodi).
  7. Hyväksy käyttöehdot, sillä sovellusta ei voi käyttää ilman sitä. Voit varmistaa tämän myös puhelimesi asetuksista.

Kide.appin opiskelijakortin aktivointi onnistuu näin: 

  1. Siirry opiskelijakortin aktivointiin välilehdelle ’opiskelijakortti’ Kide.app-Lompakossa.
  2. Seuraa sovelluksen antamia ohjeita kortin aktivoimiseksi ja täydennä pyydetyt tiedot lomakkeelle.
  3. Lataa valokuva itsestäsi. Esikatsele ja täydennä Hakasta saatuja tietoja tarvittaessa.

Voit olla häiriötilanteen osalta yhteydessä Pivon asiakaspalveluun: asiakaspalvelu (at) pivolompakko.fi

Muissa opiskelijakortteihin tai JAMKOn jäsenyyteen liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä jasenpalvelu (at) jamko.fi. 

Selaa kaikkia ajankohtaisia

Ajankohtaista