Toimisto suljettu koronatilanteen vuoksi – katso ohjeet
Jyväskylän heikentyneestä koronatilanteesta johtuen opiskelijakunta JAMKO on päättänyt, että toimistomme on suljettu hiihtoloman loppuun (8.3.2021) saakka. Kyseessä on varotoimenpide, jolla pyritään ehkäisemään taudin leviämistä. Kiertävät jäsenpalvelupisteet on myös toistaiseksi peruttu.
JAMKOn jäsenpalvelu toimii hiihtoloman loppuun saakka ajanvarauksella. Toimistolla käynti ajanvarauksella on mahdollista torstaisin klo 9-11 sekä klo 12-15 (vierailuaika 15 min), ja ajanvaraus tehdään Lyyti-palvelun kautta täällä.
Suosittelemme ensisijaisesti kontaktoimaan meitä sähköpostitse tai chatin kautta sekä hyödyntämään sähköisiä palveluitamme. Toimistolla voi vierailla vain terveenä sekä ajanvarauksella vain seuraavissa asioissa:
- Opiskelijakortin nouto
- Uuden jäsentarran nouto
- Kansitustilauksen nouto ja maksu
Vallitsevan koronatilanteen ajan myös opiskelijakortin postittaminen on poikkeuksellisesti mahdollista. Tätä varten tulee lähettää postittamisesta sähköpostia osoitteeseen jasenpalvelu@jamko.fi, ja viestiin tulee liittää postitusosoite sekä opiskelijanumero. Irtotarroja emme postita, vaan jäsenyyden jatkamista varten opiskelijakortti tulee postittaa vastauskirjekuoren kera toimistollemme osoitteeseen Opiskelijakunta JAMKO/Jäsenpalvelu, Rajakatu 35, 40200 Jyväskylä.
JAMKO Chat -palvelumme on avoinna ma-pe klo 9-15, ja toimistokäyntiä varten ajanvaraus chatin kautta ei ole mahdollista.
JAMKOn edunvalvonnallinen toiminta jatkuu normaalisti ja pyrimme edelleen järjestämään monipuolisia etätapahtumia jäsenistöllemme.
Seuraamme tilanteen kehittymistä jatkuvasti ja tiedotamme jatkossa kevään aukioloajoista.
Lisätietoa sekä tiedustelut jäsenpalveluun liittyen:
jasenpalvelu@jamko.fi
+358 50 3361 385